مرجع آموزش های گرافی ایران

ساخت وبلاگ

موشن گرافیک برای ایجاد یک فیلم توضیح دهنده قدرتمند عالی است. ITFT از گرافیک حرکتی برای نشان دادن نکات خود و نشان دادن بلاکچین عملی استفاده می کند. این یک روش موثر برای حمایت از یک مفهوم است زیرا می تواند به بیننده کمک کند تا آن را به شکلی که نمایش نمی تواند تجسم کند.

دفعه دیگر که یک ویدیوی توضیح دهنده ایجاد می کنید ، می توانید از گرافیک حرکتی برای پشتیبانی از یک نقطه یا کمک به بیننده برای دیدن اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید به روش دیگری استفاده کنید.

مرجع آموزش های گرافی ایران...
ما را در سایت مرجع آموزش های گرافی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجید irantuts بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت: 23:31

بیشتر انیماتورها برای ورود به بازار کار نیاز به مدرک لیسانس دارند ، اما داشتن یک نمونه عالی و دانش قوی از نرم افزار انیمیشن دیجیتال 2 بعدی نکته اساسی است. برنامه های گواهینامه کالج ، دوره های کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند یکی را برای رشته انیمیشن آماده کنند یا مهارت هایآنها را برای بهبود چشم اندازهای شغلی افزایش دهند.
به دلیل ترکیبی از مهارت های هنری و فنی ، درجه های هنرهای زیبا ، انیمیشن ، طراحی گرافیک ، هنر دیجیتال و گرافیک رایانه گزینه های رایج است. کلاسها در انیمیشن 2 بعدی معمولاً به عنوان بخشی از این برنامه های بزرگتر دیده می شود. دوره های هنر بنیادی ، موارد انتخابی ، توسعه نمونه کارها و زمان استودیو نیز از اجزای معمول این نوع برنامه ها هستند.
اطلاعات شغلی برای انیماتورهای

مرجع آموزش های گرافی ایران...
ما را در سایت مرجع آموزش های گرافی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجید irantuts بازدید : 447 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 3:57

در آزمایشات خود دریافت که اگر باتری های NiCad "تمرین" نشوند ، یا به طور دوره ای با چرخه تخلیه و شارژ کامل نگهداری نشوند ، عمر مفید آنها می تواند تا سه برابر کاهش یابد. در این صورت ، باتری ها فقط 500 سیکل دوام می آورند. بنابراین ، اگر از رایانه (یا هر وسیله دیگری که با باتری کار می کند) استفاده می کنید ، مهم است که این باتری ها را نگهداری کنید. از سه نوع ، سلول های NiCad دارای ماندگاری متوسطی هستند. اگر در دمای اتاق نگهداری شود ، هر ماه حدود 20 درصد شارژ خود را از دست می دهند. در واقع ، آنها ظرف 24 ساعت پس از بیرون آوردن آنها از شارژر ، 10 درصد از ظرفیت خود را از دست می دهند. در عرض پنج ماه ، باتری هایتان خراب است ، مگر اینکه آنها را تعمیر کنید. از طرف دیگر ، اگر به درستی ذخیره و نگهداری شوند ، طولانی ترین عمر مفید از سه مورد را دارند. آنها نیز مجری خوبی هستند. در صورت مراقبت ، آنها می توانند تقریباً همان هزینه ای را که در جوانی انجام می دادند ، ذخیره کنند. آیا همه ما دوست نداریم این ظرفیت را داشته باشیم؟

مرجع آموزش های گرافی ایران...
ما را در سایت مرجع آموزش های گرافی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجید irantuts بازدید : 410 تاريخ : پنجشنبه 10 مهر 1399 ساعت: 2:34

همانند بسیاری دیگر از تکنیک های فیلم ، تدوین با گذشت زمان و با تغییر فناوری و انتظارات مخاطبان ، تکامل یافته است. در زیر تاریخچه مختصری از این روش آورده شده است.
قبل از ویرایش

تقریباً مانند هر ایده اساسی در مورد فیلم ها ، ایده ویرایش نیز پیشینیان خود را دارد. فلاش بک در رمان ها وجود داشته است. تغییرات صحنه قبلاً بخشی از تئاتر زنده بود. حتی سکانس های روایت شده بخشی از فرهنگ بصری از سه پایه های محراب قرون وسطایی تا کمیک استریپ های اواخر قرن نوزدهم بوده است.

مرجع آموزش های گرافی ایران...
ما را در سایت مرجع آموزش های گرافی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجید irantuts بازدید : 553 تاريخ : چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت: 7:26